از شر چربی پهلوهایتان خلاص شوید | بیماری

:
از شر چربی پهلوهایتان خلاص شید

:

سایت تناسب اندام: می خواین از شر چربی پهلوهایتان خلاص شید؟ اینکار، اونقدر که فکر می کنین سخته، اما شدنیه.
انجام ۱۰۰۰ دراز و نشست در روز، با چربی اضافه دور کمر شما مقابله نمی کنه، اما اگه توده چربی کل بدنتون کم بشه، چربی پهلوهایتان رو هم از دست میدید. حالا زمان اون هستش، که راه هایی واسه سوزوندن چربی بیشتر به شکل روزانه پیدا کنین تا از شر چربی پهلوهایتان خلاص شید.

با این روش ها می تونین شروع به خلاص شدن از شر اونا کنین:
۱. علاوه بر تمرین معمولتان، روزی نیم ساعت پیاده روی کنین.
۲. هر روز، ۲۰ دقیقه از پله ها بالا و پایین برید، یا واسه رفت و برگشت به دفتر کارتون فقط از پله ها استفاده کنین.
۳. یه قدم تعداد واسه خودتون جفت و جور کنین و هر روز ۱۰ هزار قدم راه برید.
۴. هر روز، نیم ساعت باغبانی کنین، و کشیدن علفای هرز و تمیز کردن باغچه تون رو به یه فعالیت آخر هفته تبدیل کنین.
۵. روزی ۲۰ دقیقه شنا کنین.
۶. هر روز ۳۰ عدد دراز و نشست، ۳۰ ثانیه پلانک و ۳۰ ثانیه پلانک پهلو (واسه هر طرف) انجام بدین.
۷. مصرف نوشابه رو کم کنین. قند موجود در نوشابه، مستقیما به دور کمر شما از جمله باسن هاتون میره.
۸. بر عضلات مورب تون تمرکز کنین! هنگام تمرین دادن مرکز بدنتون، هر هفته به عضلات پهلویتان کمی بیشتر توجه کنین.
۹. عضلات پشت و شکمتون رو تقویت کنین. این کار به کاهش چربی دور میان تنه تون کمک می کنه.
۱۰. هر روز ۲۰ دقیقه تمرین اینتروال شدید انجام بدین. اینکار، چربی شکم رو هدف میگیره و نابود می کنه.
۱۱. بجای اجناس گندم سفید و تصفیه شده، از اجناس گندم کامل استفاده کنین. آرد سفید، مستقیما به شکم شما میره.
۱۲. ماشینتون رو بشورید! حرکت شدید مالش، باسن و عضلات مورب شما رو درگیر می کنه، و به شما یه تمرین کاربردی خوب میده.
۱۳. کودکتون رو در سوپر مارکت بغل کنین و تا زمانیکه از درب جلو خارج نشدین، اونو زمین نذارین .
۱۴. روزی ۱۵ دقیقه روی دوچرخه ثابت تون، تا اونجا که می تونین شدیدا رکاب بزنین.

۱۵. هر روز، خونه تون رو ۲۰ دقیقه بیشتر تمیز کنین.
۱۶. کفشای رقصتان رو بپوشید و دست کم ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آهنگ برقصید. هر چی آهنگ تندتر باشه، بهتره.
۱۷. هر روز دست کم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طناب بزنین. طناب زدن، یکی از بهترین اشکال کاردیو واسه خلاص شدن از شر چربی شکمه.
۱۸. بجای سفارش دادن یه پیش غذا و یه غذای اصلی، پیش غذاتون رو به عنوان غذای اصلی بخورین.
۱۹. بر ساخت عضلات پا و هم اینکه عضلات بالا تنه تون تمرکز کنین. شما با تمرین دادن عضلات بالا تنه و پایین تنه، چربی کل بدن رو کاهش می دین و از شر چربی پهلوها هم خلاص میشین.
۲۰. نشر طرف، تبر زدن با دمبل، و پهلو با دمبل رو انجام بدین. تموم این تمرینات، چربی پهلوهای شما رو هدف می گیرن.
۲۱. آب بیشتری بخورین. هر چی آب بیشتری بخورین، احساس بهتری دارین و انرژی بیشتری واسه تمرین تون دارین.
۲۲. سیگار کشیدن رو ترک کنین. سیگار کشیدن، نه فقط مانع داشتن انرژی واسه انجام تمرینات می شه، بلکه متابولیسم شما رو هم کنه می سازه.
۲۳. ویدیوی ورزشی مورد علاقه تون رو جفت و جور کنین، و دست کم ۲۰ دقیقه در روز، با اون تمرین کنین.
۲۴. گاراژتان رو تمیز کنین و تموم جعبها رو خودتون حرکت بدین.
۲۵. با کودکانتون در چمنزار یا پارک بازی کنین. هر چی بیشتر جنب و جوش داشته باشین، بهتره.

منبع : برترینا

منبع :

جمع آوری به وسیله بخش مقالات پزشکی و بهداشتی سایت