از شکم تنفس کنید تا شکم تان کوچک شود | ورزش

چیجوری شکم مون رو صاف نگه داریم؟

در واقع، اون چیزی که مهمه، نظم و ترتیب در به کار بردن این پیشنهاد هاست. به بیان دیگه، رعایت اصول بهداشتی و تغذیه ای در زندگیه که یه شکم صاف رو تا همیشه واسه شما تضمین می کنه.

واسه داشتن شکمی صاف، در کمترین موقعیتا هم جنب و جوش داشته باشین

از شکم تنفس کنین تا شکم تون کوچیک شه

در جنب و جوش داشتن خساست به خرج ندین. در هر موقعیتی جنب و جوش داشته باشین، ً واسه جنب و جوش داشتن واسه خودتون موقعیت بوجود بیارین: بالا رفتن از پله ها به جای به کار گیری آسانسور، پیاده روی، و البته کارای خونه، باغبانی و … . هر حرکتی هستش چون همه این حرکاتی که شما انجام می دید همون حرکتای و فعالیتای روزانه شما هستش.

یاد بگیرین که از شکم تنفس کنین

یکی از بهترین روش ها واسه به کار واداشتن شکم، تنفس از راه این ناحیه س: وقتی که هوا رو به داخل می برید، شکم تون رو پر از هوا کنین (و نه شش هاتون رو)، بعد هوای بازدم رو از شکم بیرون بدین. اگه شما می خئاهید که یه فرد ریلکس باشه به شما پیشنهاد می کنیم که با شکم تنفس کنین .

تلاش کنین همیشه شکم تون رو منقبض نگه دارین

در زمان انتظار، در محل کار، در انتظار مترو و … تلاش کنین روی وضعیت بدن تون کار کنین: بدن تون رو صاف نگه دارین، شکم تون رو به داخل بدین باسن تون رو منقبض کنین. این تمرین ساده و کوچیک رو خیلی زیاد انجام بدین: شما باید چندین بار در روز شکم خودتون رو منقبض کنین .

ورزش کنین، ورزش واسه داشتن شکمی صاف لازمه

فرقی نمی کنه که چه ورزشی می کنین، این فعالیت رو با تمرینایی که توده های چربی شکمی رو به کار میندازن، تکمیل کنین: حرکات پدالی، دراز نشست، چرخش نیم تنه و … . در نظر داشته باشین که این تمرینات فقط با نظم و ترتیب انجام شه , تاثیر گذاره .

غذاهای سبک بخورین

بر کیفیت تأکید داشته باشین نه بر کمیت. از خوردن غذاهای حجیم دوری کنین، مصرف فرآورده های چرب رو محدود کنین. خوراکیایی مانند: نونای چرب، چیپس، بسیکویت، سس، پیراشکی و… . به جای به کار گیری غذاهای آماده خودتون با به کار گیری دستورالعملای ساده آشپزی کنین.

با یبوست مقابله کنین

میوه و سبزی زیادی بخورین و غلات کامل رو در الویت بذارین: ماکارونی، برنج، نون… این سه گروه غذایی تضمین کنندۀ یه گوارش سالم و خوب هستن. زیاد آب بخورین. خودتون رو مجبور کنین که به اندازه کافی آب بخورین یعنی ۱٫۵ لیتر در روز. آب نوشیدنی بسیار خوبیه اما می تونین به جای اون از چای یا شکلای جور واجور جوشاندها (اگه لازمه این نوشیدنیا رو با جایگزینای قندی، شیرین کنین) هم استفاده کنین.

اخطار : اصلا از نوشیدنیای دارای الکل بخورین و از خوردن مشروبات و شکلای جور واجور سودا دوری کنین .

شکم تون رو ماساژ بدین

در تختخواب، هنگام چرت بعد از ظهر، در زیر دوش آب و هر موقعیت مناسب دیگری شکم تون رو ماساژ بدین، این کار رو با حرکات دایره ای شکل به انجام برسونین. از نزدیک ناف تون شروع کنین بعد حرکت رو کم کم به سمت کمرتون امتداد بدین و چرخشای دایره وار رو به سمت رانای تون بکشونین.

.

منبع :

Post Author : ماه نشان

Related Post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *